.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پشت پرده انتخابات خانه مطبوعات چه خبر است ؟
کوشکی : حذف یکی از منتخبان غیر قابل قبول است / انتخابات دوباره برگزار شود
شمال نیوز : رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران حذف یکی از منتخبان را غیرقابل قبول دانست و افزود : اگر قرار بر تغییر یکی از منتخبان و نادیده گرفتن حق انتخاب اعضای خانه باشد ، تجدید کل انتخابات خانه مطبوعات که اکنون به خواست عمومی از سوی بسیاری از اعضا تبدیل شده بهترین راهکار است ....
کوشکی : حذف یکی از منتخبان غیر قابل قبول است / انتخابات دوباره برگزار شود

شمال نیوز : رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران اظهار داشت : انتظار این بود که هر مقامی در وزارت ارشاد ، اگر قصد تغییر در آرا را داشت با حضور هیئت اجرایی و شنیدن نظرات ما ، تصمیم لازم اتخاذ می شد .

عباسعلی کوشکی با اظهار تعجب از این شیوه وزارت ارشاد گفت : آنچه ما در هیئت اجرایی با حضور نماینده وزارت ارشاد و مسئولان ارشاد استان بررسی کردیم به گونه ای نبود که فردی از منتخبان حذف یا با دیگری جابجا شود واین اقدام وزارت ارشاد بسیار تعجب آور است .

این پیشکسوت رسانه های مازندران با اعلام پرسش ازبرخی مقامات عالی دولت عنوان نمود : واقعا این پرسش برای من مطرح است که چه در پشت پرده است که شنیده می شود اموری مثل انتخابات خانه مطبوعات یک استان را به معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت می کشانند و وی برای یک مسئله جزئی ، صنفی و داخلی که ساز و کار مشخصی دارد ، تمام عیار وارد میدان می شود و با وزیر ارشاد وارد مذاکره شده و دستور پیگیری می دهد !

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات خانه مطبوعات مازندران حذف یکی از منتخبان را غیرقابل قبول دانست و افزود : اگر قرار بر تغییر یکی از منتخبان و نادیده گرفتن حق انتخاب اعضای خانه باشد ، تجدید کل انتخابات خانه مطبوعات که اکنون به خواست عمومی از سوی بسیاری از اعضا تبدیل شده بهترین راهکار است .

کوشکی با تاکید بر اینکه هیئت اجرایی دقت لازم و کافی را بر شمارش ارا داشته است اعلام کرد : اگر واقعا به قول آقایان ، شبهه ای  وجود دارد که 40 یا 50 رای جابجا  شود ، بهتر است انتخابات قبلی باطل و دوباره برگزار شود .

وی در پایان با اعلام اینکه به عنوان وظیفه ای که به بنده محول شده تا حصول نتیجه و احقاق حقوق یکایک منتخبان و اعضای خانه مطبوعات تلاش خواهم کرد ، گفت : حتما در اولین فرصت با آقای جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران جلسه ای خواهم داشت و با ایشان در خصوص دغدغه جامعه مطبوعات استان ، مذاکره و نتیجه را باطلاع همکاران خواهم رساند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خبرنگار 29 ارديبهشت 1394
آقای نوبخت دست از سر مازندران بردارد و به گیلان بپردازد وای به حال ما که تصمیم ها برای خانه ما در مازندران در رشت گرفته شود .
علی 29 ارديبهشت 1394
آقای احد جاودانی عزیز ! این روند شروع خوبی برای شما نیست . پس از سال ها امدی در استان خودت خدمت کنی نگذار عدالت و حق زیر پا برود . صادقانه به اقابان بگو دخالت نکنند .
علی 29 ارديبهشت 1394
حذف یک عضو منتخب خانه مطبوعات چه معنی دارد خجالت بکشید واقعا ژست دولت تدبیر را هم دیدیم !!!!
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
آقای جاودانی مدیرکل فرهنگ وارشاد استان سال همدلی وهم زبانی خوبی شروع نمائید.
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
ابطال انتخابات بهترین راه
روزنامه نگتر 29 ارديبهشت 1394
دولت تدبیر کرد
قانون را کنار گذاشته و تدبیر را جایگزین کرد.

به نوعی ماست مالی...


نا شناس 28 ارديبهشت 1394
دفتر حقوقی نوبخت قصد شکایت از سایت شمال نیوز و آقای کوشکی ب دلیل اظهارات عیر مستند را دارند
دفتر حزب اعتدال و توسعه 29 ارديبهشت 1394
سلام لطفا یا مستندات خود را درچ نمایید یا اسم جناب آقای دکتر نوبخت را بردارید قطعا از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد
حسین 29 ارديبهشت 1394
آقای که از دفتر نوبخت حرف می زنید پای شما هم گیره. آقای کوشکی از بزرگان خانه مطبوعات است کل خانه مطبوعات از ایشان همایت می کند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.138 seconds.